اعتراض شدید طرفداران یوونتوس به نتایج اخیر این تیم؛ پیرلو را اخراج کنید!

به گزارش راوه بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آندرا پیرلو و مدیریت باشگاه یوونتوس بعد از شکست 1-0 مقابل بنونتو به شدت تحت فشار هستند.

اعتراض شدید طرفداران یوونتوس به نتایج اخیر این تیم؛ پیرلو را اخراج کنید!

به گزارش خبرنگاران، بیانکونری حالا 10 امتیاز با صدر جدول و اینتر فاصله دارد و تنها 2 امتیاز بیشتر از ناپولی پنجم جدولی دارد. به نقل از فوتبال ایتالیا، این چهارمین شکست فصل یوونتوس در سری آ بود و درست بعد از حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو رخ داد. یوونتوس تا به امروز فاتح سوپرکاپ ایتالیا شده و به فینال جام حذفی هم راه یافته است، اما به نظر می رسد کسب دهمین اسکودتوی متوالی رویایی دور از ذهن است.

طرفداران یوونتوس در توییتر، سرمربی و مدیریت باشگاه را به خاطر این نتایج سرزنش می نمایند و بسیار خواستار اخراج هافبک سابق تیم در سرانجام فصل هستند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تأکید کرد که پیرلو و کریستیانو رونالدو بخشی از آینده باشگاه خواهند بود، درحالیکه پیرلو از آینده خود مطممئن نیست و به بد بودن تیمش در مقابل بنونتو اذعان کرد.

بخشی از اعتراضات طرفداران در توییتر به این شکل است:

اگر مدیریت یوونتوس در این لحظه کاری برای انقلاب در تیم انجام ندهد، هرگز این کار را نخواهند کرد. ما 4 سال است که می گوییم دکمه ریست را فشار دهید. آندرا آنیلی کاملاً سزاوار این است که شاهد قهرمانی اینتر همراه با کونته باشد.

مدیریت یوونتوس افتضاح بوده است، ما پول دو مربی را می پردازیم، بازیکنانی داریم که احتیاجی به آنها نداریم و با وجود رونالدو نمی توانیم برای خرید بازیکنان جوان آینده دار و با استعداد هزینه کنیم.

نمی توان مدام از استراَتژی و پروژه برای آینده صحبت کرد، وقتی که رونالدو چنین دستمزد بالایی می گیرد. او G.O.A.T است اما به معنی واقعی کلمه با وجود او نمی توانید روی آینده تیم سرمایه گذاری کنید.

برای ادامه فصل هرکاری که می خواهید بکنید. فقط می توانیم سعی کنیم لذت ببریم. برای ادامه فصل از بازیکنان زیر 23 سال آموزشگاه بهره ببرید. بیایید خودمان را آماده کنیم که کونته به عنوان یک اینتریستا، جام اسکودتو را بالای سر ببرد.

موراتا باید به یک مدافع تبدیل گردد. من ارزش های او را آنجا نمی بینم. همواره رونالدو را تحت فشار می گذاریم تا جادو کند. چرا او کاری نمی نماید تا خطری برای مدافعان حریف ایجاد کند؟

مشخصاً بازیکنان از کمبود روحیه رنج می برند. فقط شما اعضای مدیریت باشگاه می دانید که چه خبر است. نباید جزئیات را فاش کنید اما لطفاً یاری کنید تا هرچه سریع تر تمام گردد.

یووه با انتصاب یک مربی که هیچ سابقه ای ندارد و حتی هنوز مدارک مربیگری خود را هم نگرفته است، چه انتظاری داشت؟ کدام باشگاه کسی را بدون صلاحیت تأیید شده استخدام می نماید؟ قصد توهین به پیرلو را ندارم اما او فرد مناسبی برای این شغل بخصوص نیست.

پیرلو را اخراج کنید و یک سرمربی با تجربه استخدام کنید. چلسی را ببینید.

شرایط یوونتوس پس از شکست غیرمنتظره و بهت آور مقابل بنونتو متشنج شده است. همه در باشگاه یوونتوس از این مسئله که به از دست رفتن اسکودتو منجر می گردد، عصبانی هستند و آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پس از بازی، مثل گذشته روی ماندنش تاکید نکرد و گفت باشگاه در سرانجام فصل برای ادامه همکاری تصمیم می گیرد.

پس از سوت سرانجام بازی یوونتوس و بنونتو، در رختکن یوونتوس اوضاع متشنج بوده و صدای توهین و فریاد به گوش می رسیده است. همچنین میان آندره آ پیرلو و آندره آ آنیلی، رییس یوونتوس درگیری لفظی به وجود آمده است. پیرلو با وجود حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا از ادامه کارش در یوونتوس مطمئن بود اما لااستامپا مدعی شده باخت خانگی مقابل بنونتو، شرایط پیرلو در یوونتوس را متزلزل نموده است و ماندن او ممکن است ضررهای بیشتری نسبت به تغییر پروژه داشته باشد. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس روز گذشته حاضر نشد در مورد اخراج پیرلو حرف بزند و گفت پروژه یوونتوس با یک باخت تغییر نمی نماید اما آن ها از پیرلو خواهند خواست تا شرایط یوونتوس برای بازی های بعدی را سر و سامان دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2167

به "اعتراض شدید طرفداران یوونتوس به نتایج اخیر این تیم؛ پیرلو را اخراج کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید طرفداران یوونتوس به نتایج اخیر این تیم؛ پیرلو را اخراج کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید