جزییات برنامه اورژانس بانوان در کشور

به گزارش راوه بلاگ، رئیس اورژانس کشور درباره جزئیات اورژانس بانوان توضیح داد و گفت: با راه اندازی اورژانس بانوان امدادرسانی در برخی از مکان ها مختص خانم ها راحت تر است.

جزییات برنامه اورژانس بانوان در کشور

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره اورژانس بانوان گفت: یکی از کار هایی که به جد آن را پیگیری می کردیم، اورژانس بانوان بود در همه دنیا یکی از تکنسین های آمبولانس خانم است و در تهران 10 پایگاه با اورژانس بانوان راه اندازی کردیم و از همکاران پرستار کمک گرفتیم و این همکاران در قالب تیم عملیات ویژه بیماران آغاز به کار کردند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتمان این بود که اگر خانم ها در حمام یا استخر نیازمند امدادرسانی بودند، نیروی خانم در اورژانس نداشتیم که به بانوان امدادرسانی کند و 30 درصد ظرفیت دانشگاه ها به فوریت های پزشکی خانم اختصاص پیدا کرد و بسکمک از خانم های که دچار سکته قلبی شده بودند نوار قلب دریافت نیروی آقا برایشان سخت بود و خوشبختانه به تدریج تکنسین های خانم در ناوگان اورژانس خدمت رسانی خواهد کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1471

به "جزییات برنامه اورژانس بانوان در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات برنامه اورژانس بانوان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید