خودروی برقی جدید آئودی رونمایی شد

به گزارش راوه بلاگ، عصر خودرو- آئودی دامنه محصولات هیبریدی برقی خود را با رونمایی از A6 50 TFSI e که حالا آماده سفارش در بریتانیا است، گسترش داد.

خودروی برقی جدید آئودی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،این خودرو که در حالت پایه با موتور دو لیتری بنزینی و قیمت پایه حدودا 3 هزار پوندی عرضه می گردد، دارای یک موتور برقی 141 اسب بخاری است که مجموع توان را به 295 اسب بخار می رساند. این خودرو نیز مانند نمونه فعلی می تواند در حالت برقی به سرعت 135 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

آئودی مدت زمان شارژ A6 50 TFSI e به وسیله پریز دیواری 7 کیلوواتی را 5/ 2 ساعت اعلام نموده که البته می توان به یاری اپلیکیشن این شرکت، زمان شارژ را طوری تنظیم کرد که در زمان پیک مصرف برق نباشد. از لحاظ ظاهری، A6 جدید هیبریدی- الکتریکی از نسخه غیر برقی قابل تشخیص است. از امکانات جدید در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به جدیدترین صفحه نمایشگر دوقلوی آئودی، نمایشگرهای دیجیتال داخل کابین، سامانه تشخیص صدای آمازون الکسا، امکان اتصال به تلفن های همراه هوشمند و رینگ های 18 اینچی آلیاژی اشاره نمود. در حال حاضر اقبال خودروهای برقی در دنیا افزایش یافته و از همین رو بسیاری خودروسازان، طراحی و فراوری این محصولات را در دستور کار قرار داده اند.

دانلود با کیفیت

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 954

به "خودروی برقی جدید آئودی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی جدید آئودی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید