کلوپ: نرخ کرونا که به صفر رسید، جشن قهرمانی می گیریم

به گزارش راوه بلاگ، بازی های به جامانده فصل جاری لیگ برتر انگلیس در حالی از تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) از سرگرفته خواهد شد که تیم فوتبال لیورپول که در حال حاضر با 25 امتیاز فزونی نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها واقع شده است، تنها به دو پیروزی دیگر برای مسجل کردن قهرمانی اش احتیاج دارد. اتفاق عجیب اما اینجاست که لیورپول که پس از 30 سال در آستانه کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر است، به دلیل محدودیت هایی که بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد، نمی تواند جشن قهرمانی را در خیابان های بندر لیورپول به همراه هوادارانش برگزار نمایند.

کلوپ: نرخ کرونا که به صفر رسید، جشن قهرمانی می گیریم

یورگن کلوپ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای آلمان گفت: این زیبا نیست که نتوانید قهرمانی تان را آنطور که باید جشن بگیرید. من کاملاً این موضوع را درک می کنم و چنین حسی را دارم. این روش مدنظر من نیست که به تنهایی جشن و پایکوبی کنیم و سپس به خانه برویم. به هر حال نمی گردد این را تغییر داد. چرا باید درباره چیزی که ممکن نیست تغییر کند، بحث کنیم؟ روزی خواهد رسید که همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت. آن روز انتها با کشف واکسن بیماری کووید 19 با پیدا شدن راهی برای حل مشکل و با رسیدن نرخ این بیماری به صفر، سر خواهد رسید. سپس ما حق داریم آنطور که می خواهیم جشن بگیریم.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: اگر آن روز هفته دوازدهم یا سیزدهم فصل آینده مسابقات لیگ برتر انگلیس باشد، ما می خواهیم جشن قهرمانی مان را همان روز برگزار کنیم، چه کسی می تواند جلوی را ما بگیرد؟ ما آن زمان جام قهرمانی را در دست داریم و می توانیم با اتوبوس به داخل شهر برویم و جشن قهرمانی را برگزار کنیم. صادقانه می گویم که برایم اهمیتی نخواهد داشت، اگر آن زمان بعضی از مردم فکر نمایند که ما کاملاً دیوانه هستیم. آیا آن زمان این جشن همچنان خاص خواهد بود؟ قطعاً متفاوت خواهد بود، اما گاهی اوقات متفاوت بودن هم مسئله ای ندارد.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید که شاگردانش در حال حاضر 82 امتیازی هستند و می توانند رکورد کسب 100 امتیاز منچسترسیتی را هم بشنمایند، توضیح داد: این فصل می تواند برای ما تاریخی باشد. ما این شانس را داریم که به امتیازی باورنکردنی برسیم. به هر حال خودمان را برای رسیدن به این هدف آماده نموده ایم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کلوپ در خاتمه در حمایت از حرکت زانو زدن نمادین شاگردانش در تمرین در حمایت از جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد، گفت: مدت طولانی است که به شاگردانم افتخار می کنم، اما این حرکت هم لحظه فوق العاده دیگری از جانب آنها بود. وقتی بازیکنانم را دیدم که زانو زدند که عکسش هم بیرون آمد، به آنها واقعاً افتخار کردم چون این پیغام مهمی بود و جای بحث ندارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 958

به "کلوپ: نرخ کرونا که به صفر رسید، جشن قهرمانی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: نرخ کرونا که به صفر رسید، جشن قهرمانی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید