گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی خبرنگاران

به گزارش راوه بلاگ، به نظر می رسد چلسی در تابستان تمام تلاش خود را برای به خدمت دریافت جان لوئیجی دوناروما انجام خواهد داد.

گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و ملی پوش میلان در پایان فصل به اتمام می رسد و طی ماه های گذشته شایعات زیادی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است؛ موضوعی که به یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری تبدیل شده است.

از طرفی در هفته های گذشته بسیاری از رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که خود دوناروما مایل است به کارش در روسونری ادامه دهد اما به نظر می رسد که مدیر برنامه جنجالی این بازیکن یعنی مینو رایولا و از طرف دیگر عدم توافق در مورد دستمزد، جزو مهم ترین دلایلی بوده که باعث شده این دروازه بان ملی پوش قرارداد جدیدی با روسونری امضا نکند.

با نزدیک شدن به فصل جابجایی تابستانی شایعات در مورد آینده جان لوئیجی دوناروما نیز قوت گرفته است. در همین ارتباط یورو اسپورت در گزارشی مدعی شده که باشگاه چلسی دروازه بان ایتالیایی میلان را در صدر لیست جابجاییی خود قرار داده و قصد دارد از تعلل میلان برای تمدید قرارداد با او استفاده کرده و این گلر ملی پوش را به استمفوردبریج بیاورد.

این ادعا در حالی مطرح شده که چلسی در جابجایی تابستانی اخیر ادوارد مندی سنگالی را به خدمت گرفت؛ دروازه بانی که اتفاقاً بعد از پیوستن به جمع آبی ها نمایش های قابل قبولی از خود ارائه داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 2176

به "گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید